Сишәмбе, 29.04.2025, 07:17
Сәламлибез Сезне Гость | RSS

Түбән Көек төп гомуми белем мәктәбе сайты

Сезнең фикер
Сайтка бәя бирегез
Барлык җаваплар: 10500
Статистика

Онлайн барлыгы: 1
Кунаклар: 1
Кулланучылар: 0
Керү формасы
Язмалар архивы
Безнең баннер коды


Түбән Көек урта гомуми белем бирү мәктәбе сайты
Көннәр агышы


Бүген Түбән Көек төп гомуми белем мәктәбендә 23 нче февраль – Ватанны саклаучылар көне уңаеннан чара үткәрелде. Ир-егетләребез төрле яктан үзләрен сынап карадылар.

... Дәвамын укырга »

Категория: 2024/2025 нче уку елы яңалыклары | Карап чыгулар: 138 | Өстәде: admin | Дата: 22.02.2025

Эзләү
Календарь
«  Февраль 2025  »
Д С Ч П Җ Ш Я
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Тәрбия
Вакыт агышы
Үткәндә калдылар
[01.04.2017][2016/2017 нче уку елы яңалыклары]
Әтнәдә башлангыч сыйныф укучылары арасында чаңгы ярышы узды
[10.10.2017][2017/2018 нче уку елы яңалыклары]
Укучыбыз Казан милли ярыммарафонында катнашты
[14.03.2016][2015/2016 нчы уку елы яңалыклары]
7 нче сыйныф укучылары авылыбызның фельдшеры белән очраштылар
[23.03.2017][2016/2017 нче уку елы яңалыклары]
Укучыларыбыз «Без бергә» конкурсында катнаштылар
[08.05.2017][2016/2017 нче уку елы яңалыклары]
Түбән Көек авылы һәйкәле янында митинг узды
[26.02.2018][2017/2018 нче уку елы яңалыклары]
Мәктәбебездә Ватанны саклаучылар көне билгеләп үтелде
[15.06.2016][2015/2016 нчы уку елы яңалыклары]
«Йолдызчык» җәйге ял лагере: 13 нче көн
[02.03.2017][2016/2017 нче уку елы яңалыклары]
7 нче сыйныфлар «Бөтенроссия тыюлык дәресе» проектында катнашты
[22.04.2016][2015/2016 нчы уку елы яңалыклары]
Мәктәбебездә Нигъмәтҗанов Габдуллаҗан Сәлихҗан улы белән очрашу узды
[01.12.2015][2015/2016 нчы уку елы яңалыклары]
Мәктәбебездә «Шәфкатьлелек ярминкәсе» узды
[13.10.2015][2015/2016 нчы уку елы яңалыклары]
Укытучыбызга Рәхмәт хаты тапшырылды
[23.06.2018][2017/2018 нче уку елы яңалыклары]
«Йолдызчык» җәйге ял лагеренда Сабантуй бәйрәме узды, соңыннан лагерь ябылды
[15.02.2016][2015/2016 нчы уку елы яңалыклары]
Иннополиста «IT-чемпион» конкурсының җиңүчеләрен бүләкләделәр